onsdag 2 maj 2012

Valborg!


Antar att det var många som hade en mycket trevlig Valborg!? Jag har aldrig förstått mig på det här med att festa som en galning under Valborg, men det är kul för er som förstår sig på det!

Min moster fyller år på Valborg och då brukar vi fira henne, även detta året. Det bjöds på underbart god mat, härligt sällskap och mycket skratt. Detta året hade min kära moster även spexat till det med maskerad och folk som gick förbi trädgården när vi stod ute måste trott att vi var galna!

Micke och jag hade inte mycket till utklädnad hemma så i sista sekund så fick vi åka hem till min mamma och hitta något som passade. Jag hittade en mask som föreställde någon skräckgubbe och tog en "gangster-keps" till det, Micke hittade en afroperuk och ett par hörlurar. Ja det var väl kanske ingen sensation, men utklädda var vi i alla fall.

Vi hade hur som helst en mycket trevlig kväll med en massa skratt som vanligt.


Micke och Gustav.
Halva gänget - indianer, talibaner osv.
Noah föredrog en god bok i värmen. Han var utklädd till tjej. 
Jag underhöll Oliver och Elias.
Oliver tog en fin bild på Westling 1 & 2. 
Skojigt!
Kalaspinglan!
Mamma, mormor och Bo!
Snyggingar!
Filip, Noah och Tim!
En livsfarlig Tim!
Elias eller en Alien? 
Prinsessan Estelle!

Kul!

Mormor spexar medans hon passar Estelle eller Estrell som Westling 1 sa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar