tisdag 15 maj 2012

Jag passade Sophia i går, den danska flickan - allting gick bra. Hon följde snällt med hem från dagis. Vi gick till lekplatsen och sedan gick vi hem och käkade lite och fortsatte leka innan hennes pappa kom hem. 
Jag ska passa henne i dag också, det blir nog en lite längre stund i dag dock. Synd att det inte är finare väder ute för det hade varit härligare att kunna vara utomhus på en lekplats eller liknande. 

Hundarna kan äntligen vara tillsammans nu, inget gnällande, inget parande - så himla skönt och vi slipper ha med oss Nezta överallt. 

Om vädret blir lite bättre tänkte jag dra med mig Micke ut på en promenad eller en fika i en park eller något  i dag innan jag ska hämta Sophia. 

I morgon ska vi på nytt 3D/4D ultraljud, Emma kliniken ringde i går och då bokade vi in ny tid i morgon. Hoppas vi får bättre bilder och hoppas framförallt att vi får en bättre upplevelse. Vi har fått tid hos en barnmorska som vi har haft där tidigare, på KUB-testet. Hon är superbra så det ser jag fram emot.

Vecka 27. Nu börjar det gå utför...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar