tisdag 15 maj 2012

Hämtade Sophia på dagis, gick hur bra som helst - vi gick förbi lekplatsen och lekte lite innan vi gick hem för att käka. Hennes pappa kom hem vid 17 och därefter åkte jag och Micke på ett ärende. I dag blev det ingen matlagning, det blev sketen burgare från Max och Burger King - Jag hatar Max så det fick Micke äta själv, jag valde istället Burger King.

Tidigare i dag så var vi ute och gick med Lexton, han fick bada och leka av sig på åkrarna. Det gillade han. Han är dock inte lika närvarande som Nezta är när man är ute - hon stannar väldigt gärna upp, tittar på oss och är liksom med på ett annat sätt. Lexton springer i sin egna lilla värld. Han uppskattar inte pinnar och vatten lika mycket som Nezta heller. Han är dock mycket mysigare och lugnare än Nezta. Dom har så olika personligheter trots att dom är samma ras.

Nu är vi hemma igen, dags för hockey på tv snart - "jippi". Hoppas skiten tar slut snart så man kan se något annat på tv, ha ha. Inte lätt med en sambo som lever för sport i alla dess former, framförallt inte när man själv spyr på sport....i alla dess former. Jag ska nog sysselsätta mig med att baka kärleksmums.

I morgon ska vi som sagt på 3D/4D ultraljud med tillväxtkontroll - det ska bli skoj. Längtar som en galning. Ber verkligen till gud om lite bättre och finare bilder än sist. Hoppas han är mer medgörlig i morgon. Nu har det nästan gått 2 veckor sedan senaste gången så han har väl växt till sig lite också. Förhoppningsvis är han lite rundare, vore galet annars med tanke på allt jag ätit sedan senaste gången ha ha. Ungen måste vara "sockerkickad" dygnet runt, herregud vad synd, men vad ska jag göra? Jag MÅSTE ha!!


Nä, vilket onödigt inlägg egentligen, det blir bättre i morgon med bloggandet - betydligt mer intressant och mer relevant fakta. Nu ska jag joina mina gossar och min tös i soffan. Hockey - Jihaaaaa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar