onsdag 9 maj 2012

Rättvisa!!!

Ni minns väl historien om vårt besök hos Emma kliniken. Jag skrev ett långt mail till dom om vårt besök som vi är så besvikna över - vi kände oss så fruktansvärt rånade, ledsna och arga efter besöker. Något man absolut inte ska behöva känna när man betalat så mycket pengar. 

Jag har väntat sedan i fredags på svar i från dom och i dag kom det äntligen. Det började med ett samtal som jag hade missat, jag kollade upp numret och kände inte igen mannen som stod på numret men jag kände igen adress och mycket väl var det samma adress som Emma kliniken. Jag ringde inte upp, satt dumt till precis då. Jag uppdaterade däremot min mail kort därefter och då hade jag fått ett nytt meddelande från mannen som stod som ägare till numret som ringt mig. Det var alltså Emma klinikens VD som meddelat mig och han bad hemskt mycket om ursäkt och erbjöd oss att komma tillbaka och få göra ett 3D/4D samt tillväxtkontroll kostnadsfritt och då givetvis med en annan barnmorska. Hans mail var väldigt förlåtande och allting känns genast mycket bättre. Nu ska vi få ett samtal inom kort från en kvinna som arbetar på kliniken som ska boka in oss på en ny tid. Helt plötsligt känns inte pengarna bortkastade. Vi ser fram emot att få komma dit igen och göra en ordentlig undersökning. Jag tror det blir någon gång nästa vecka. 

Det lönar sig alltså att klaga, man ska inte ge upp så lätt. 

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar