onsdag 30 maj 2012

En härlig onsdag!

Jag vaknade till efter maten i går men kort därefter så kom tröttheten tillbaka, förmodligen för att vi bara satt i soffan och glodde. Jag föreslog att vi skulle gå ut och gå en runda - det blev ganska fint väder på kvällen igår. Jag fick med mig Micke en liten runda, Enzo fick följa med. Det var skönt att lufta sig och röra lite på fläsket, man piggnar till och återgår till livet lite. När vi kom hem så kollade vi på Malmö Polisen, min hunger kom i fatt mig - efter havrefras, päronsplitt, osv så blev det chips och dippa. Hur kan jag inte ha någon botten? Jag är konstant hungrig, det är så fruktansvärt tröttsamt. Jag äter bra mat, så det är inte skit jag stoppar i mig - ändå så är jag hungrig hela tiden. Dyrt nöje!

I natt har jag sovit bättre, det har varit svalare och jag kommer snabbt till ro tack vare att Micke masserade och kliade mig på ryggen till han själv somnade. Så tacksam! Jag har dock drömt att min mormor dog i natt och jag var så bekymrad över hur vi skulle göra med maten som hon beställt på Malmborgs till sitt kalas. Otroligt!! Nu har snart hela min familj dött i mina mardrömmar. Hur ska man tolka detta? Ha ha.

Vi stor handlade förresten igår och då sprang vi som vanligt på min mormor, hon är överallt där vi är - jag börjar tro att vi är förföljda. Hon skulle beställa mat inne på Malmborgs till sitt kalas på torsdag, förmodligen därför jag drömde som jag gjorde.

Förresten, finns där något som slår ett fullt kylskåp, skafferi och frys? Nä, skulle inte tro det!


Enzo ville inte gå upp från sängen igår morse.
Inte alls skyldig bea-tjuv. 
Enzo i full fart med att jaga allt som rör sig i det höga gräset!
Hur kul som helst!
Micke med rosa flexikoppel - klär honom. 
Fina natur!
Helt ok att bo omringad utav detta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar