tisdag 17 april 2012

www.stjarndesign.se!


Jag vann för en tid sedan ett presentkort i en tävling som en vän till mig hade. Hon skapar egna smycken och hon är så duktig. Jag har länge funderat på vad jag skulle vilja ha i från sidan men så har det aldrig blivit något utav det, jag har helt enkelt glömt av det, men så i söndags såg jag en superfin bild på ett armband som Susanne precis hade tillverkat och då visste jag direkt att ett sådant vill jag ha. Jag tog kontakt med fina Susanne och berättade för henne hur det låg till och idag, knappt 2 dagar senare så är mitt armband klart. Det är SÅ himla fint. Jag ska hämta det på torsdag, kan knappt vänta.

Gå in och kolla på hennes hemsida,

www.stjarndesign.se

sidan finns även att gilla på facebook, hon har just nu igång en tävling så gå in och kika! =)


Här är en bild på mitt fina armband!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar