torsdag 19 april 2012

Konstiga drömmar!

Ja alla som varit gravida kan väl intyga att man blir väldigt snurrig i skallen under graviditeten och inte bara i verkligheten utan även i drömmarna. Jag drömmer helt sjuka saker, ofta!

Jag drömmer till exempel ofta att jag dricker sprit och att jag under tiden jag dricker eller efter att jag druckit kommer på att jag är gravid - då är ångesten inte nådig, både i drömmen och när jag vaknar upp. Jag har svårt för att släppa det sen när jag vaknat också, det är så verkligt.

Jag har även en hel del andra konstiga drömmar, men dom behöver vi inte gå in på, haha! Jag och Micke skrattar gott åt dom i alla fall.

Jag läste på ett forum här på internet att det är många som drömmer likadana drömmar som mig. Någon har även drömt om att hon födde en kattunge och hade svårt att amma den, någon drömde att hon hade sex med chef Ramsey! Hahaha....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar