måndag 9 april 2012

Tydliga sparkar och obehag!

Igår när vi kom hem i från en god middag och påskfirande hos Mickes mormor så var det fruktansvärd aktivitet i min mage. Kanske var det sataysåsen som satte fart på gossen!?

För första gången igår så kände även Micke honom. Nu känns det och syns det även utanpå magen. För det mesta har det bara varit små enkla sparkar som enbart jag har känt men sedan igår har han sparkat till ordentligt då och då - det är så hårt så jag sjunker ihop och "mmmm":ar, Micke tycker det är roande varje gång.

Han sparkar framförallt på morgonen när jag vaknat, när vi ätit middag på eftermiddagen och sen på kvällen fram till vi somnar.

Det är härligt samtidigt som det känns lite obehagligt.

Jag har ingen bild att visa er idag, ärligt talat så är jag alldeles för trött för att mecka med det just nu så det kommer under dagen i morgon. Jag ska ju uppdatera med en ny magbild, det var över en vecka sedan sist.

Galet att man redan kan älska någon så mycket som man inte har träffat. Idag har nog både jag och Micke känt en väldig längtan efter vår gosse - hoppas tiden går snabbt nu!! Vi har haft en lugn dag så vi har haft tid att prata och tänka mycket.

I morgon börjar livet igen, Micke är åter på jobb - han har varit ledig en lång period nu. Det har varit en härlig påsk och en vi har haft väldigt mycket skoj tillsammans. Jag kommer sakna honom i morgon.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar