måndag 16 april 2012

Ny bild!

Här kommer en lite suddig bild på magen från igår - då gick vi ju in i en ny vecka, alltså vecka 23. Vi kan ju konstatera att tiden går snabbt och att magen växer.

Jag har fruktansvärt svårt att sova nu, jag kan inte ligga på mage, inte på sidorna och inte på rygg. Hur sover man då, ståendes? Jag får väldigt ont i höfterna när jag ligger i sängen, framförallt under längre perioder men ibland krävs inte ens det. Jag får byta sida hela tiden och ändå hjälper det inget. Jag testar kuddar mellan knäna och liknande, men det är knappt så det hjälper. Jag har även ont i ländryggen. Jag har misstänkt ett tag att det är foglossning och nu känner jag mig ganska säker, det blir bara värre och värre.

Jag har även fått mycket molvärk, känns ungefär som mensvärk - det är väl för att det växer och knakar där inne nu.

Får ibland en konstig värk i magen, som att den liksom drar ihop sig, har fått förklarat för mig att detta nog är sammandragningar, man kan känna av detta nu och det är inget farligt eller ovanligt.

Gossen sparkar på som vanligt, framförallt när jag gått och lagt mig - om jag ligger på rygg så sparkar han extra mycket. Han slutar när Micke lägger handen på magen, ha ha! =)

Härliga tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar