lördag 14 april 2012

Micke är iväg.

Igår hade vi en lugn dag hemma. Vi åkte iväg några ärenden under dagen och sedan tog Lexton och Enzo till hundrastgården och Nezta fick gå en lite längre runda. Idag åkte Micke till Stockholm för att gå på UFC-Gala som han och hans vän blev bjudna på av ett spelbolag, jätteskoj för dom. Igår när vi gick och la oss så kom 5-åriga Felicia tillbaka och fällde några tårar över att jag skulle vara utan min andra hälft i HELA 2 dagar. Löjligt, må så vara men jag älskar min man och hatar varje sekund utan honom och dessutom är jag lite extra blödig nu. Det är nyttigt att vara i från varandra också, det kan man behöva så man får tid att sakna varandra.

Jag vaknade för 1 timme sedan och har sedan dess legat i sängen och surfat på telefonen. Nu är det frukost och nyhetsmorgon som gäller. Jag ska iväg med min mamma lite senare, vi ska nog åka iväg en sväng till stan. Ska bli skönt att komma iväg. Jag tror kvällen blir lugn för min del. Vi får väl se vad som händer.

Det har inte hänt så mycket sedan jag skrev sist så detta blev ett rätt intetsägande inlägg. Imorgon går vi in i vecka 23, detta innebär att det är 17 veckor kvar utav 40. Helt sjukt, fan vad tiden går! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar