torsdag 26 april 2012

Sjukskriven!

Sjukskriven - nu får vi hoppas att försäkringskassan godkänner bara. Det känns oerhört skönt oavsett, en stor sten har fallit från axlarna. Jag kan äntligen pusta ut, känna mig glad, glädjas över saker och lusten till att göra saker är tillbaka. Jag hoppas det fortsätter såhär, för det är såhär det ska vara i livet. 

Jag är glad att jag fick komma till kuratorn på KK som sen skickade mig vidare till en duktig läkare på KK - dom tog mig verkligen på allvar och fick mig själv att inse allvaret i mina problem. Jag har ju inte längre mig själv att tänka på och det ska gudarna veta, jag tänker knappt på mig själv längre. Nu fortsätter besöken hos barnmorska, kurator och läkare tätt - det känns skönt och tryggt. 

Nu är vi snart inne i vecka 25 och det innebär 15 veckor kvar - SHIT! 

Nu ser jag fram emot sommaren! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar