tisdag 10 april 2012

Skitdag.


Fy fan vad allt känns deppigt idag, jag är riktigt nedstämd. Ingenting att se fram emot den närmsta tiden och ingenting som händer. Det är samma sak varje dag, pissigt väder, inte ett skit att göra, samma mat, samma konversationer - allting är så jävla enformigt och tråkigt. Jag vill göra saker, jag vill ha en massa roliga saker att se fram emot och att längta efter.

Nu tycker många säkert att jag är skitknäpp som har ett barn att längta efter, missförstå mig inte - honom längtar jag efter varje sekund men livet måste ju fortsätta, det är trots allt ett tag till innan han kommer till världen.

Jag är så trött på samma gamla saker dag ut och dag in - och jag är även trött på alla tråkiga kommentarer som "ja men åk dit där och gör det, för det skulle du gjort för 100 år sedan" "Städa, det ser ut som fan, så går ju tiden" "Gå ut med hundarna". Ja det var ju jävligt uppfriskande liksom. Städa är ju skitkul och att gå ut och vara med hundarna är det enda jag gör i princip - så det tillhör vardagen.

Dessutom ska Nezta snart löpa och Lexton är så jävla dryg så jag snart spyr. Hon har inte ens börjar löpa än och ändå springer han omkring och gnäller konstant och slickar henne där bak. Fan vad tröttsamt.

Fy fan för denna deppiga jävla skitdagen helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar