måndag 2 april 2012

Känner mig inte helt kry!


Usch jag känner mig verkligen inte helt hundra, jag fryser och har fortsatt ont i halsen. Är helt slut om dagarna. Om något ska bryta ut så kan det väl göra det nu så jag hinner bli frisk till påska! Jag ser fram emot påsken, det är mysig högtid och det är härligt att träffa alla nära och kära.

Idag har Micke arbetat hemifrån och vi har i princip bara varit på Willys i Limhamn för att handla inför veckan. Inne på Willys stod där en man och bjöd på Ugglarps korv, en riktigt gladlynt man som sa "Vassego att smaka". Jag avböjde eftersom jag i princip spyr av tanken på korv, trots att jag tycket det är gott. Jag råkar ha kommit underfund med vad dom flesta korvar innehåller och vad det är för något man stoppar köttet i, fy fan säger jag bara - aldrig mer korv! I alla fall så gick Micke fram och smakade på en bit och jag stod och kollade på, då frågar den gladlynte mannen mig "när ska den komma då?" och nickade mot min mage. Wow shit, jag blev helt paff, vadå menar du att du ser att där är en bebis där eller, tänkte jag! Jag svarade Augusti och han ansåg att det var en bra månad, haha! Jag fick nästan lite ångest för att vi inte köpte ett paket korv av honom, han var så fascinerad över att det var ett 10-pack också. Ursöt i alla fall!

Vi har käkat och middag och nu är jag helt slut! Har bett Micke massera min rygg eftersom jag har ont i den men han har "bara" 100 saker att göra först, snacka om att dra ut på tiden. Han hoppas nog på att jag ska glömma bort att jag bett honom massera mig, men det kan han glömma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar