tisdag 10 april 2012

Glad igen!

Nu börjar det ordna upp sig igen - jag känner mig inte lika deppig. Jag har hunnit med att böla ett par gånger under dagen och tyckt allmänt synd om mig själv.

Sedan kom jag på att mitt liv faktiskt inte är så jävligt, det är faktiskt jävligt bra och det finns hur mycket som helst att glädjas åt.

Jag får väl skylla på att hormonerna spelade mig ett spratt.....härliga graviditet!

Nu tänkte jag påbörja bebisrummet - det ska målas, det ska köpas byrå och bokhylla, det ska sättas upp väggdekorer och det ska prydas med en massa fina detaljer - det kan ta sin lilla tid med andra ord. Det ser jag fram emot och sedan är jag även väldigt glad för min fina man som verkligen för allt för mig. Han är den bästa som finns och så är det bara. Jag ser fram emot att få en miniatyr utav honom.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar