söndag 8 april 2012

Överraskning!

Vill bara berätta vilken fantastisk sambo jag har!

När jag bodde hemma så hade vi alltid äggjakt på morgonen på påskafton. Mamma hade skrivit små lappar med ledtrådar och till slut så fann man det stora påskägget. Jag har berättat detta för Micke och jag kan även ha berättat att jag saknar att få göra det, haha!

Micke vaknar alltid tidigare än mig och så var det även på påskafton. Jag gick upp, öppnade kylskåpet precis som vanligt, skulle ta ut mjölken för att blanda oboy och sedan sätta mig ner. Riktigt så blev det inte. Jag öppnade kylskåpet och på mjölkpaketet så fanns där en lapp som ledde mig till andra ställen och så fortsatte det tills jag hittade påskägget i torktumlaren. Jag blev så glad och så rörd över att han lagt ner tid på att ordna detta till mig. Vi skulle ju inte ens köpa en påskpresent till varandra. Tänk att så små saker kan göra en så glad.

Nåväl, jag har verkligen världens bästa sambo och jag är helt övertygad om att han kommer bli världens bästa pappa - titta bara vad han gör för mig! =) '

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar