lördag 14 april 2012

Bukowski


Det blev en runda på Burlöv center med mamma, mormor och lillebror. Jag blev livstrött direkt när vi satte oss i bilen och skulle åka dit och kände mig inte speciellt motiverad att handla något när vi väl kom fram. Jag har saknat Micke hela dagen.

Bebisen har sparkat som en tok i dag. Jag har till och med fått filma. Kanske fler som saknar pappa =(


Vi käkade lite snabbt på donkan för att sedan avsluta burlövbesöket med glass - satt fint må jag säga. Jag har sedan firat lördagen med att äta rester från igår - tacos, med andra ord.

Inne på Burlöv center är där en butik som heter Dimoda, tror jag, där inne finns det skitfina inredningssaker. Vi hittade en ganska stor nalle med änglavingar i märket Bukowski, så underbart fin! När vi käkade glass sa mamma att jag kunde få gå bort och köpa den, men att jag inte fick den förrän han hade kommit till världen. Jag blev såklart superglad men jag orkade inte gå tillbaka till butiken så vi struntade i det och hoppas det finns kvar nästa gång vi är där. Inte så farligt dyrt, trodde det var betydligt dyrare med nallar från Bukowski. Jag har en del ifrån när jag var liten själv. Dom är fina att titta på, barnsäkra och gosiga.

Nu ska jag fortsätta sörja över att Micke inte är hemma och passa på att gå ut med hundarna.

Ska lägga mig tidigt idag så det snabbt blir söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar