lördag 2 juni 2012

31 Maj - Grattis mormor och Jonas!

Den 31 maj fyllde min mormor och Jonas (mammas sambo) år. Dagen innan mig alltså. Det vankades kalas hos mormor på kvällen, dock kunde min mamma och Jonas inte närvara eftersom dom åkte till Mallorca (weekend) samma kväll. Tidigare på dagen så hämtade mamma upp mig och vi fick handlat en present till mormor. Det blev en superfin blomma, kan inte namnet på den - men en sådan stor, maffig och färgglad blomma som man hänger utomhus. Hon fick även en prenumeration på en valfri tidning. Det verkade som att hon uppskattade presenten när hon fick den senare på kvällen. Min lillebror ska bo hos pappa nu medan mamma är på semester, vi hämtade upp honom innan kalaset så att han också kunde vara med.

Det bjöds på god mat, som vanligt! Underbara kakor och trevligt sällskap.

=)

(tyvärr har jag inga bilder från detta)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar