fredag 6 juli 2012

Kom ut nu!

Någon som kan tänka sig att vikariera i min kropp ett tag? Jag skulle vilja ta på mig snygga kläder, kunna städa och röra mig obehindrat, slippa gå upp och kissa på natten, sova som en stock utan att vakna hela tiden, jag skulle vilja slippa få värmeslag, jag skulle gärna vilja slippa svullna, stramande och onda händer/fötter, skulle vilja gå på en riktig jävla shoppingrunda och bara känna hur härligt det är (inte känna hur ont det gör överallt och hur trött jag är), jag skulle gärna vilja vara pigg, glad, inte lättirriterad osv, går gärna en lång promenad i normalt takt med mina hundar och sambo, äter gärna en god måltid och känner mig riktigt mätt efteråt, skulle tycka det var underbart att få äta en väldigt stor ostbricka med alla illaluktande ostar, dricka 20 powerking på rad och lite sånt....

Ingen? 


Nä, tänkte väl det... 


Jag är så less på det nu, jag skulle gärna vilja att han kommer ut snart dels för ovanstående och dels för att jag längtar ihjäl mig efter honom.

Jag är så trött på att inte få sova gott om natten, ja, det låter väl som en kasst skämt - med tanke på vad som komma skall. Jag sover dock inte ett skit knappt på natten nu, framförallt för att det är varmt och kvavt men även för att jag inte kommer till ro, hittar ingen skön sovställning, andas tungt och tycker det mesta är jävligt jobbigt. Om jag lyckas somna, så vaknar jag inom kort och måste kissa, sedan börjar vi om från början. Jag har tagit en blöt handduk och legat med den på mig under natten nu i 2 dagar, väldigt skönt och hjälper mig en hel del på traven med värmen i alla fall.

Jag sover rätt på morgonen när Micke åkt till jobb, då är jag nykissad, det är svalt i sovrummet och jag är så trött så det kvittar hur ont jag har någonstans - tyvärr blev det inte så i morse. Jag vaknade upp av en fruktansvärd doft och tror att Enzo som sover med oss i sovrummet har lagt av en sur fis. Jag inser att varken jag eller Enzo har fisit. Jag fasar för vad jag ska upptäcka när jag öppnar dörren och kollar i hallen vad som luktar - tyvärr hade jag rätt!....Hallen var full av skit, diarré för att vara uppriktig. Jag stänger dörren, går och lägger mig i sängen, deppar och inser att skiten inte försvinner av sig själv - reser mig upp, går ut och tar på mig linser och sätter mig sedan och torkar skit med min smidiga, hungriga, härliga kropp. Inte helt kul faktiskt, men what to do.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar