fredag 30 mars 2012

Bebisrum

Nu står vårt ena rum i princip tomt och det kliar i mina fingrar. Jag vill bara börja fixa i ordning så det blir ett bebisrum. Vi funderar på vilken färg vi ska ha i rummet och om vi ska måla hela rummet eller bara en fondvägg. Det lutar åt någon ljusgrön färg och att bara ha en fondvägg. Jag hade tänkt sätta upp stora fina Nalle Puh väggdekorer på den väggen också och sedan ska det bli ett Nalle Puh-tema i rummet. Jag hade själv mycket Nalle Puh när jag var liten och kanske är det därför jag vill ha det nu också. Det finns så mycket fint med Nalle Puh. Vi får väl se vad det blir!

Idag är Micke ledig och förhoppningsvis ska vi hitta på något, får panik av att bara sitta inne.

Har sånt sug på att hitta på saker hela tiden, jag vill åka härifrån och göra saker, jag vill bo på hotell och äta hotellfrukost, jag vill måla och inreda bebisrummet, jag vill shoppa nya kläder och jag vill shoppa bebiskläder, jag vill till Ullared, jag vill åka till skogen och gå, jag vill åka till Kämpinge och gå en runda, jag vill plantera blommor, jag vill inreda uteplatsen och grilla flintastek och mycket annat! Man skulle kunna tro att jag är miljonär eller är kraftigt understimulerad eller så vill jag bara att tiden ska gå jävligt snabbt!! Jag är nöjd bara Juni kommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar