onsdag 28 mars 2012

Kajutan i Limhamn!

Igår, tisdag, var vi på kajutan i Limhamn och käkade middag. Det var superfint väder, jag var fruktansvärt sugen på flintastek men Micke vägrade - han ville äta pizza, det var ju jag lagom sugen på. Vi kom till sist fram till att vi skulle testa det nya Kajutan i Limhamn och vilken vinst! Det var som sagt varmt, vi satt ute med Öresund och småbåtshamnen framför oss. Vi startade upp med vitlöksbröd, mellanlandade med en dragörplanka och en fläskfilé oscár och avslutade med mjukglass. Shit vad mysigt och herregud så gott! Jag rekommenderar alla att åka dit och testa uteserveringen. Tyvärr har jag inga bilder därifrån men jag ville ändå dela med mig utav detta. Den lilla gossen i magen verkade också uppskatta det, framförallt vitlöksbrödet och vitlöksmarinerade oliver - då sparkade han aktivt. Det är med andra ord en vitlöksälskare kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar