fredag 30 mars 2012

Första magbilden!

Det är många som efterfrågar bild på min mage, varför kan jag inte förstå för den är inte speciellt smickrande. Det syns tydligt att jag delar min kropp med någon annan. Först hade jag inte tänkt lägga ut bilder på min mage men efter att ha funderat lite så bestämde jag mig för att göra det. Det kan ju faktiskt vara rätt roligt att gå tillbaka själv sen också och jämföra. Bilden jag bjuder på nu är från vecka 20 - dock går jag in i vecka 21 om 2 dagar - så det är på gränsen, men det är väl inte så noga! Jag lägger upp bilder lite då och då, så det blir ingen bestämd dag.


1 kommentar:

  1. Vadå det syns knappt? :D & vadå inte smickrande? Det är ju jätte jätte fint & så gulligt! hihi.
    Riktigt riktigt glad för din skull Felicia, det ska du veta :) & SÅÅ avundsjuk, sjukt :(
    Hoppas att jag får träffa dig snart & känna på din bebismage? :D

    Kramar från Saraa

    SvaraRadera